gracie22
Doczy: 28 Mar 2024 Posty: 1
|
Wysany: Czw Mar 28, 2024 19:26 Temat postu: 24 najlepsze usugi generowania leadw sprzedaowych do |
|
|
Czas rzeczywistybadania rynkutechnologia jest tak wszechobecna i tak atwa do wdroenia (byem nawet jednym z pionierw CAWI ponad dwadziecia lat temu), e twierdzenie, e nie rozumiem motywacji klientw dozakuplub jakie punkty tarcia wystpuj na Twojej drodze klienta, brzmi dla mnie cakowicie surrealistycznie. Dowiadczenie klienta jest na ustach wszystkich. Z pewnoci jednak pozostaje wiele do zrobienia, aby przej od pustych sw do waciwego wdroenia w terenie. Aby odnie sukces – i to jest ostatni punkt tego badania – w obliczu cyfryzacji, a take przezwyciy wyzwania CX w wielokanaowym wiecie, kluczowa jest wsppraca pomidzy IT i marketingiem.
Tutaj zauwaamy, e przedstawiciele IT australijska lista e-mailowa doskonale zdaj sobie spraw z tego, jak wana jest rola marketingu, i to jest bardzo dobra wiadomo. Przekonamy si rwnie, e decydenci wiedz, jak kluczowa jest taka wsppraca, aby stawi czoa wielu wyzwaniom zwizanym z cyfryzacj. Cho nadal pozostaje wiele do zrobienia, aby poprawi poziom zrozumienia i wsppracy midzy tymi dwiema populacjami, wyniki te s w duej mierze zachcajce.Trzy zasady firmy Marriott umoliwiajce osignicie na du skal wyjtkowego wsparcia obsugi klienta opartego na danych Jakie s gwne zasady przewodnie umoliwiajce osignicie na du skal wyjtkowego CX ( dowiadczenia klienta ) opartego na danych? Dzisiaj na szczycie Adobe 2022 uczestniczyem we wspaniaej prezentacji Susan Bloomberg, wiceprezes ds.
Personalizacji i wydajnoci produktw w Marriott International . Opisaa siebie jako „maniaka od matematyki, gdy rozpocza karier w brany technologicznej i analitycznej, a nastpnie przeczaa si midzy rolami analityka produktu”. Przeprowadzaa wiele eksperymentw w zakresie personalizacji dla znanej marki hotelowej. Jedn z rzeczy, z ktrych jest „najbardziej dumna”, jest to, co znalazo si w naszym dzisiejszym programie, tj. „jak [Marriott] zaoy centrum doskonaoci cyfrowych eksperymentw i jak rnic zrobio to dla marki i jej klientw”. Oto kilka wnioskw z jej prezentacji, w tym niektre slajdy, ktre daj cakiem dobre pojcie o jej metodologii poprawy personalizacji na du skal. |
|